"kanal istanbul" ile ilgili toplam 599 soru bulunmuştur.
Toplam 1125649 kişi soruları okumuştur.

Silivri bizimköy kanal istanbul

Soru

12/10/2012 tarih ve 2174 sayılı İBB meclis kararına göre hazırlanan 1/5000 lik plana göre Bizimköy sitesinde olmayan dere için 100-120 metre genişliğinde bir kanal geçirilmesi karara bağlanmış ve karar 11/01/2013 tarihinde askıya çıkarılmıştır. bu kanalın kanal istanbul olma durumu var mıdır. karar da mevcut konutların imar transferi yöntemi ile kamulaştırılacağı belirtilmektedir. hisse başına 450 m² arsa düşen bu sitedeki evler net 100 m² dir. bu durumda bize arsaya göre mi eve göremi m² verecekler. Bilgi verirseniz çok seviniriz. Teşşekkür ederiz, saygılarımızla...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Ocak 2013 | 21:39 Tugay Habiboğlu 2621 Kişi okudu

kayacity güvercintepe

Soru

Tebernüş bey selamlar. Sektöre katmış olduğunuz değer ve karşılıksız danışmanlık hizmetiniz için çok teşekkür ederim. Kayacity den ev almak üzereyim bazı sorularım olacak. 114 m 180.000 tl 10. kat. 1-kayacity makul ve sürdürülebilir bir projemi? (fiyat ve müteahhit açısından) 2- arkasında bulunan güvercintepe de yıkım ve dönüşüm ne zaman başlıyor, bölgede kentsel dönüşüm sizce mümkünmü bunu toki mi belediyemi yapacak 3- Bio istanbulda kazma ne zaman vurulur 4- Haritadan bakılınca ve söylentilere göre sazlıdere ve küçükçekmece gölünüde içine alarak kanal istanbul bu bölgede yapılacakmış bu doğrumumur 5-rami toptancılar ne zaman başlıyor ve bitiyor. 6- 3. köprü bağlatı yolu önünden geçecek diyorlar bu doğrumu ne zaman başlar ve biter. 7- ıspartakuleden başakşehire direk 60 m genişliğinde yol yapılacakmış bu doğrumu ne zaman başlar ve biter. 8- mağaralar bölgesi kültür ve turizm parkı olacakmış bu doğrumu ne zman başlar ve biter 9- metro hattı kayaciy ve kiptaş konutlarının arasından geçecekmiş bu doğrumu ne zman ve biter 10- eğer bu söylenen olur ise bu proje 3 katlar gibi görünüyor. siz olsanız bu projeden ev alırmıydınız. uzun bi soru listesi oldu şimdiden teşekkür ederim.sağlıcakla ve selametle kalınız. iyi çalışmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Ocak 2013 | 00:46 yavuz selim 971 Kişi okudu

ıspartakulenin geleceği

Soru

İyi seneler. Bio İstanbula 2 km uzaklıkta ve muhtemel kanal istanbul güzergahına metrelerce komşu olacak ıspartakulenin geleceği konusunda neden umutsuz olduğunuzu bilemiyorum. Bio istanbulda metrekaresi 7 bin dolar olacak konut yada villalara 2km uzaklıkta olan ıspartakulede fiyatların 1000-1500 dolar seviyesinde kalması size mantıklı geliyor mu? Etkisi kısa vadede olmaz yada uzun vadede belki diye yazmışsınız. Bence İstanbulun en modern ve kulağa hoş gelen yerleşim bölgesidir Bahçeşehir ve çevresi.Dolayısıyla bio istanbulda görev alacak orta gelir ve üstü kişiler alternatif olarak çok yakınındaki bölgeye kayacaktır. Kanal istanbulunda en uygun bu bölgeden geçeceğini varsayarsak 2 yıla kadar bu fiyatlardan maliyet bile yapılması hayal olacaktır. Kayabaşı, Halkalı, Başakşehir, Esenyurt modernlik ve yaşam yeri açısından Bahçeşehirle yarışamayacak düzeydedir. Lütfen düşüncelerimi yayınlayınız. Ispartakulenin, Ataşehiri geçeceğine inanıyorum.Bilgilerinize.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Aralık 2012 | 22:11 cihan tamer 1285 Kişi okudu

Kanal istanbul sorusu

Soru

Burhan beyin kanal sorusuna gulucukle cevap verdiginize gore guzergah sizin dusundugunuz guzergah fakat anlamadigim bu tatli su merkezlerine tuzlu suyu basarsaniz tum ekolojik dengeyi paramparca edersiniz boyle bir seye kimsenin izin verecegini zannetmiyorum an azindan oyle olmasini umuyorum kucukcekmecede ozellikle atakent bolgesinde yatirimlarim oldugu halde boyle bir seyin olmasini istemem.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Aralık 2012 | 15:57 Erhan demir 161 Kişi okudu

kanal istanbul

Soru

kanal istanbul için en güncel güzergah dedikodusu olan Küçükçekmece, Sazlıdere Barajı Terkos gölü güzergahı konusunda düşünceleriniz nedir?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Aralık 2012 | 09:15 burhan kaya 147 Kişi okudu

hatırlatma

Soru

İstanbula yapılacak 3.havalimanının kuzeye projelendirmesinden dolayı,buara silivri de arazi ve arsa fiyatları,insanların demoralize olması nedeniyle epeyi uygun fiyatlara geldi denilebilir.pazarlıkla uygun fiyatlı arsa ve arazi almanın bence en uygun zamanı.yatırımı düşünenlere.hatırlatayım dedim.buarada silivri önümüzdeki 5 yıl içerisinde 3milyon nüfüslu bir yerleşim yeri olunması projelendirilmiş bir yer. yani alınan gm ölmez...iyi prim vaadeder.ayrıca şimdiki iktidarın sahi bir kanal istanbul projesi vardı tebernüş bey.bu konuda duyumunuz varmı ne alemde. :)

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Aralık 2012 | 15:59 ahmet bulut 147 Kişi okudu

KANAL İSTANBUL

Soru

İyi Akşamlar Tebernüş Bey, Cengiz Aktaş Beyin Kanal İstanbul projesi Ispartakule?den geçecek iddiası ile ilgili görüşlerimi paylaşmak isterim. Karadeniz ile Marmara arasına bir kanal açılacaksa bunun en temel koşulu arazinin toporafyasıdır. Bu kanalın İstanbul boğazı gibi çalışabilmesi için su seviyesinin deniz seviyesi ile aynı olması gerekir. Dünyada bazı istisnalar da mevcuttur. Örneğin Panama kanalından geçen gemiler kademeli olarak açılan ve kapanan havuzlar sayesinde deniz seviyesinden 30 metre yüksekliğe çıkarılmakta ve sonrasında tekrar aynı yöntemle deniz seviyesine indirilmektedir. Ancak buna imkan veren deniz seviyesinden 26 metre yükseklikte ve kanalın orta kısmında bulunan Gatun gölünün sularıdır. Panama kanalının kullanılmasından kaynaklanan kazanç çok büyük olduğundan bu yöntem ekonomik ve uygulanabilir olmuştur. Benim Cengiz Beye pratik önerim Google Earth programını bilgisayarına yükleyip toporafyaya bakmasıdır. Googe Earth üzerinde istediği lokasyonlarda faresini gezdirdiğinde arazinin deniz seviyesinden yüksekliğini programın alt bandında görecektir. Programa baktığında Ispartakuleden geçecek bir kanalın fiziksel olarak imkansız olduğunu hemen görülecektir. Çünkü Ispartakulenin devamında Karadenize uzanan arazinin deniz seviyesinden yüksekliği 120-130 metrenin üzerine çıkmakta ve daha da devamında bu yükseklik giderek artmaktadır. Böylesine bir arazide eğer zemin yeterince kaymaya mukavim kaya değilse kanalın genişliği ve derinliği de göz önüne alındığında devasa kot farklarını birleştirecek mega şevler oluşturmak gerekir. Bunun pratik olarak mümkün olmadığını söyleyebilirim. Yine Google Earth programında arazi yapısını dikkatlice incelenirse en uygun hattın Büyük Çekmece gölünün bitiminden başlayan ve Çatalcanın batısından Karadenize uzayan arazi olduğu görülür. Aslında bu hat üzerinde de 7-8 kilometrelik bir kısım son derece kötü problemlidir, yani aslında burasıda uygulanabilir değildir. Tamamen hayalleri okşayan, hiçbir ekonomi ve rant yaratma değeri olmayan bu kanalın neden gündeme getirildiği de herkesin malumu, basit bir seçim havucu. Unutmayalım ki Mısır firavunları da 4000 yıl önce Piramit yapma merakının kurbanı oldular ve muhteşem uygarlığın ekonomisi çöktü ve tarih sayfasından silindiler. Kolay gelsin.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Kasım 2012 | 23:31 Hüseyin TINAL 717 Kişi okudu

kanal istanbul

Soru

tebernüş bey merhabalar. Size ıspartakuleden kanal istanbul projesi geçecek dediğimde benimle dalga geçmiştiniz. Aradan çok uzun zaman geçti ve gene aynı şeyi söylüyorum ki kanal istanbul ispartakuledeki doğal viyadükten geçecek. siz benimle gene dalga geçiceksiniz olsun varsın benimle dalga geçin. bu gerçeği değiştirmeyecek ve kanal istanbul ıspartakuladen çekmece gölünün oradan marmara denizine ulaşacak. google earth den baktığınızda bu hat üzerinde bir tane istimlak edilmesi gereken yapı olmadığını, bir tane kesilmesi gereken ağaç olmadığını, bir tanenin dışında aşılması gereken tepe olmadığını göreceksiniz. oysa çatalca hattının üzerinde ağaçlar, insanların tarlaları ve evleri ve 250 metrelik tepeleriyle bir sürü engel olacağını göreceksiniz. zaten bir rant elde etmek için proje yapılır. değer katmak için proje yapılır. insanların yararlanması için proje yapılır. kim neden 20 milyarlık projeyi gidip çatalcanın batısına yapsın ki? dikkat edin amaç sadece gemilerin geçmesi değil kim sadece gemileri boğazdan geçirmemek adına 20 milyar tl para harcar. amaç bu bahaneyle istanbula değer katmak turist çekmek, rant sağlamak, hareket sağlamak v.s. ve bu açıdan bakıldığında bu projenin çatalcanın batısından yapılması zaten projenin doğasına aykırı. bunlar benim yürüttüğüm mantıklar. ama asıl kanalın ıspartakuleden geçeceğini mantığıma dayanarak değil duyduğuma dayanarak söylüyorum. çok sağlam kaynaklardan duyduklarım da bu yönde mantığımda bu yönde. buradan herkese duyururum. saygılar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Kasım 2012 | 13:23 cengiz aktas 2475 Kişi okudu

Catalca İncegiz

Soru

Catalca İncegiz yolu üzeri ana yola cephe su havzasında olmayan bir arsamız var 3 kopru otobanının çatalca çıkışı arsamızın cok yakınından geçiyor eskiden imar vardı ama sonra imarlar kaldırılmıştı 3. Kopru otobanı ve 3. Hl nında Çatalca ya komşu olması ve kanal istanbul projeleri bu bölgeye ne katar. Bekleyebildigimiz kadar bekleyelimmi düşünceleriniz nelerdir.tesekkur ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Kasım 2012 | 23:57 Erhan Demir 326 Kişi okudu

cendere-kanal istanbul

Soru

slm. Cendere deresinin boğaz suyuna kavuşması dere cıvarında emlak piyasasına ne kadar etki yapar. Yine Kanal istanbul projesinin yapılacağı bölgelerde emlak değerine yüzde kaç etki yapar ? yüzde olarak verebilirmisiniz.? tşk

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Ekim 2012 | 22:53 elyase sinan 141 Kişi okudu